wtorek, 24 lipca 2012

Fakty Part 5 ;D


#51.Liam był prześladowany w szkole, często wagarował, bojąc się przyjść do szkoły.
#52.Harry : Nie jestem dziwką! Mogę policzyć wszystkich ludzi z którymi spałem na jednej ręce.
Zayn : Gdyby ta ręka trzymała kalkulator.
#53.Dziennikarz : Który z was ma dziewczynę? Zayn : Mam czterech chłopaków, liczy się?
#54.Nie jesteś gruba, przestań być głupia i chodź na moje plecy. ~ Harry Styles - do fanki
#55.Najlepszą rzeczą, jaka kiedykolwiek mi się zdarzyła, jest dzielenie się moją piosenką z moimi czterema najlepszymi przyjaciółmi.
#56."Zawsze myślałem, że nigdzie nie pasuję, ale moje dalsze doświadczenia pomogły mi rozwinąć swoją osobowość." - Zayn
#57.Louis jest przeciwko krótkim związkom.
#58.Mam cztery sutki. Myślę, że musiałem być bliźniakiem, ale ten drugi wyjechał i zostawił swoje sutki. ~ Harry Styles.
#59.Harry najczęściej zdejmuje ubrania, kiedy chce zwrócić na siebie uwagę dziewczyn." - Zayn.
#60. Raz gdy graficy poprawiając zdjęcia z sesji usunęli Liam'owi znamię powiedział: "Zabrali mi znamię, to nie jestem ja tylko jakiś oszust"








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz