środa, 29 sierpnia 2012

Niesamowity Blog

Miałam jedynie polecić tego bloga, ale przeczytał kilka imaginów i strasznie mi się spodobały. Naprawdę to niesamowity blog i zapraszam do niego ;D Oto jeden z imaginów z tego bloga : http://always-believe-your-dreams.blogspot.com/


Udalo ci sie jak i twojemu zespolowi ''Bad Girls'' dostalas sie do finalu 7. brytyjskiej edycij X - Factor.
Twoje marzenia sie spenily .  Teraz ''Bad Girls'' musi wygrac cala edycije . 
 Yeaa ! Udalo sie .. - krzyczycie z Emma za kulisami 
  No wlasnie - krzyczycie glosno - Udalo sie jestesmy w finale .
Nagle podchodzi pieciu przystojniakow .
  Gratulujemy - mowi blondyn 
Dzieki , wy tez dostaliscie sie prawda ?  - pytasz z usmiechem na twarzy ..
  Tak ! Mamy szczescie teraz chcemy wygrac wy pewnie tez chcecie .. - mowi chlopak z lokami na glowie 
Jak pewnie kazdy , sory ale musimy juz isc - mowi Emma - mamy jeszcze udzielic jakiegow wywiadu - 
mowi Emma . 
  Chlopaki byli dla was bardz mili , wielka uwage na Emme  zwrocil Harry , twoja uwaga Niall pada na kolana . 

Udzieliliscie wywiadu i to kilku ,  wrocilyscie do hotelu zmeczone ale za to bardzo szczesliwe poniewaz 
 'Bad Girls' przeszlo do finalu . Postanowilas zadzwonic szybko do swoich rodzicow . 

Hallo - mowisz
 Slonko wypadlyscie super i pszeszlyscie - krzyczy Anne 
Mamo nie krzycz tak , Emily juz spi i tata ? - pytasz 
  Wszyscy ogladalismy X - Factor'a , Emilyy bierze prysznic , a tata oglada TV wiesz jak to tata - smieje sie Anne 
 Tak wiem okey ja jestem zmeczona jutro bede w domu na kolacje moze chyba ze bede miec probe pozdrow wszystkich - calujesz telefon  - sluchawka zmilkla . 
  Wzielas szybki prysznic , kolejny poranek wyszlas bardzo wczesnie z hotelu poniewaz mieliscie byc w studiu  o godzinie 10;00  , oczywiscie jak to ty i Emma musialyscie wstapic do sklepu i spoznilyscie sie .
  Nagle zadzwonil twoj telefon - drrr .. .
Tak slucham - pytasz zdziwona kto moze dzwonic o tak wczesnej .. porze moze nie wczesnej ale rano xx!
  Taylor z X -factor'a ? - pyta jakis chlopak
Tak - mowisz - a ty jestes ? ? 
  Blondyn z One Direction , Emma dala mi twoj numer po waszym wywiadach - mowi z smiechem
A to ty Niall ,  miilo mi bylo ciebie poznac , wlasnie jestem na probie i moze pozniej zadzwonie ? - 
pytasz Niall'a 
  Dobrze ,  moze umowimy sie ??  - pyta chlopak 
Pewnie dzis ? - czekasz na odpowiedz
  Moze byc o 16;00 ? - podaje godzine 
Yy pasuje mi to ,  a gdzie  dokladnie - pytasz z niecierpliwoscia
  W Nados ? - odpowiada
Hah moje ulubione miejsce dobrze bede czekac  - smiejesz sie ...
  Moje tez  .  Dozobaczenia - I  chlopak rozlaczyl sie  .. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz